Від ідеї до статті: як «Вікенд» працює в офісі - Вікенд
Як редакція «Вікенду» працює в новій реальності? Чому нам важливо збиратися разом і як ми шукали нове місце для роботи? Як працюємо зараз, у цей складний час, і чому Forum Group запросили нас до себе? Розкриваємо секрети редакційної роботи.

Як редакція «Вікенду» працювала раніше

Хоча зараз багато можливостей для віддаленої роботи, ми завжди воліли працювати разом. До місця призначення добиралися по-різному. Хтось йшов пішки, хтось їхав з іншого берега, але це не було проблемою. Спільно обговорювали ідеї для редакційних матеріалів і рекламних проєктів, вигадували картинки для календаря, обговорювали київські новини й місця.

Але, звісно, не лише говорили, а ще багато чого робили. Разом ми тестували морозиво й малосолили огірки, жартували, ділилися важливим та, звісно, пліткували. Іноді влаштовували собі короткі дні, іноді доводилося попрацювати довше.

Так тривало досить довго. Не зустрічалися ми фактично лише під час ковідного локдауну та тоді, коли погода була зовсім паршивою.

З початком повномасштабного вторгнення агресора все змінилося. На деякий час взагалі стало не до роботи, навіть тим, хто був в умовній безпеці, на це бракувало ресурсу. Коли ми більш-менш прийшли до тями, вирішили повертатися до роботи разом. Адже колективна робота дає нам більше ресурсу та підтримки, тоді маємо кращі результати.

На заваді ставали транспортні проблеми в місті. Адже зараз непросто діставатися з одного берега на інший, доводиться вибудовувати складні маршрути. Стало ясно, що місце роботи доведеться змінювати.

Як ми шукали нові варіанти

Багато прикидали, як можна влаштувати роботу в новій реальності. Перебрали кілька варіантів, але жоден із них нам не підійшов.

Як ми працюємо зараз

Коли вже майже змирилися з тим, що ідеального приміщення нам не знайти, представники мережі бізнес-центрів Forum Group запропонували редакції «Вікенду» співпрацю. Та запросили нас у комплекс Forum Park Plaza.

За кілька тижнів роботи в офісі ми зробили такі висновки.

У нових реаліях стало значно важче концентруватися на задачах, звичні процеси вимагають більших зусиль. Робота в офісі дисциплінує, створює звичну атмосферу для діяльності. Певні рутинні ритуали налаштовують на робочі процеси: взяти каву, підʼєднати ноутбук, обговорити з колегами новини та плани на день, потрудитися, вийти на обід. На цих дрібницях тримається розпорядок дня, а на ньому ґрунтується дисциплінованість і працездатність.

Зараз спілкування та комунікація стали особливо цінними та важливими. За нашими спостереженнями, навіть якщо для розвʼязання питання не потрібна особиста зустріч, люди все частіше хочуть зустрітися. І не тільки обговорити ключове робоче питання, а й побалакати про особисте. Мабуть, живе спілкування зараз надає додаткового ресурсу.

У будівлі працюють різні компанії. Коли бачимо, що їхні усміхнені та натхненні співробітники щодня продовжують ходити на роботу, то й самі цим мотивуємося та надихаємося. Це дуже хороший знак того, що Україна не зупиняється, продовжує жити, заробляти, творити та продукувати нове.

Світлана Максимець, головна редакторка «Вікенду»:

 

— Нормально чи нахабно просити допомоги для редакції у воєнний час? Я довго мучилася цим питанням. Але все-таки наважилась. Написала в фейсбуці пост, що нам потрібне приміщення для роботи, але на дуже особливих умовах, бо ми поки не можемо сплачувати оренду.

Отримала купу порад, де можна винайняти приміщення недорого. А також кілька пропозицій типу «а давайте до нас, у нас є вільна кімната». Оця готовність щось зробити для своїх (а свої зараз всі) по-моєму визначальна відмінність українців від ворогів.

Ніяк не очікувала, що на наш запит відгукнеться великий бізнес. І це теж стало відкриттям — коротка розмова, швидка реакція, вирішення. Я ще не встигла оговтатися, а ми вже розкладаємо речі в просторому офісі.

Щодня ми бачимо, як зв’язки між людьми роблять дива. Щодня захоплюємося, дивуємося, бо звикнути до цього загального бажання допомагати неможливо. Хіба можна звикнути до чудес? І це точно є однією з головних цеглин у фундаменті нашої майбутньої перемоги.

Світлана Сом, маркетинг-менеджерка Forum Group:

— Сьогодні головна місія Forum Group — працювати заради того, щоб бізнес відновлювався якомога швидше. Від цього безпосередньо залежить наша майбутня перемога. Тому низка наших проєктів спрямована на підтримку підприємців — спільно з rabota.ua ділимося історіями резидентів, консультуємо їх, проводимо круглі столи та експертні обговорення на бізнес-тематику.

Ми побачили пост Світлани, і виникла ідея підтримати, оскільки це резонує з нашими цінностями. Нас надихає те, що робить видання для киян — бачить місто під нестандартним кутом. Таких історій зараз дуже не вистачає.

Власники швидко все погодили: оскільки ми — київський бізнес, то вважаємо важливим підтримувати чим зможемо, окрім ЗСУ, ще й своїх. Так як наші бізнес-центри розташовані по всьому місту, бачимо, як багато відбувається в Києві та відчуваємо важливість того, щоб прості людяні історії були зараз із нами й надавали сенсів.

Впевнені, що надавши комфортні умови для творчого процесу та спільної роботи, ми отримаємо ще більше крутих матеріалів, які надихатимуть. Можливо, наше партнерство стане прикладом для інших компаній, адже у ці часи синергія та взаємопідтримка важливі як ніколи.

Працювали та відпочивали