Для всіх, хто живе в Києві
Як редакція «Вікенду» працювала раніше
Хоча зараз багато можливостей для віддаленої роботи, ми завжди воліли працювати разом. До місця призначення добиралися по-різному. Хтось йшов пішки, хтось їхав з іншого берега, але це не було проблемою. Спільно обговорювали ідеї для редакційних матеріалів і рекламних проєктів, вигадували картинки для календаря, обговорювали київські новини й місця.
Але, звісно, не лише говорили, а ще багато чого робили. Разом ми тестували морозиво й малосолили огірки, жартували, ділилися важливим та, звісно, пліткували. Іноді влаштовували собі короткі дні, іноді доводилося попрацювати довше.
Так тривало досить довго. Не зустрічалися ми фактично лише під час ковідного локдауну та тоді, коли погода була зовсім паршивою.
З початком повномасштабного вторгнення агресора все змінилося. На деякий час взагалі стало не до роботи, навіть тим, хто був в умовній безпеці, на це бракувало ресурсу. Коли ми більш-менш прийшли до тями, вирішили повертатися до роботи разом. Адже колективна робота дає нам більше ресурсу та підтримки, тоді маємо кращі результати.
На заваді ставали транспортні проблеми в місті. Адже зараз непросто діставатися з одного берега на інший, доводиться вибудовувати складні маршрути. Стало ясно, що місце роботи доведеться змінювати.
Як ми шукали нові варіанти
Багато прикидали, як можна влаштувати роботу в новій реальності. Перебрали кілька варіантів, але жоден із них нам не підійшов.
- Працювати віддалено. Це не наш варіант. Як тимчасове рішення ще можливо, але точно не постійний формат. У переписках губляться важливі деталі, ідеї генеруються значно гірше, ніж коли ми брейнштормимо в одному приміщенні. Ми пропрацювали так два місяці. Зробили висновок, що цей шлях не для нас.
- Кавʼярні та подібні заклади. Кілька спроб довели, що для нас це незручно. Так, там можна вести довгі робочі обговорення. Але ж коли проводиш там по кілька годин, то однією чашкою кави не обійдешся. До того ж у кавʼярнях не завжди стабільний інтернет, а для нас він важливий. Відкинули й цей варіант.
- Коворкінг. Спробували працювати в коворкінгах. У них є купа плюсів: спокійна робоча атмосфера, зручне та стильне приміщення. Приходиш на місце, підключаєш ноутбук — і працюєш. Проте свого комфорту ми там не знайшли. Оскільки час від часу ми ведемо доволі голосні розмови, то в опен спейсі почувалися зайвими та такими, що постійно заважають іншими. А закриті переговорки нагадували акваріуми зі своїми скляними стінами й не давали звичного комфорту. У таких кімнатах не виходило зручно розміститися: комусь всістися по-турецьки, комусь роззутися та намотувати кола приміщенням, поки щось креативиться.
Як ми працюємо зараз
Коли вже майже змирилися з тим, що ідеального приміщення нам не знайти, представники мережі бізнес-центрів Forum Group запропонували редакції «Вікенду» співпрацю. Та запросили нас у комплекс Forum Park Plaza.
За кілька тижнів роботи в офісі ми зробили такі висновки.
- Офісні умови тонізують
У нових реаліях стало значно важче концентруватися на задачах, звичні процеси вимагають більших зусиль. Робота в офісі дисциплінує, створює звичну атмосферу для діяльності. Певні рутинні ритуали налаштовують на робочі процеси: взяти каву, підʼєднати ноутбук, обговорити з колегами новини та плани на день, потрудитися, вийти на обід. На цих дрібницях тримається розпорядок дня, а на ньому ґрунтується дисциплінованість і працездатність.
- Це один із перших обʼєктів Forum Group. Бізнес-центр Forum Park Plaza створений на місці колишньої взуттєвої фабрики. Нове життя будівлі дали у 2005 році. Протягом усього часу її підтримують у належному стані, тому й зараз бізнес-центр виглядає як новенький.
- Загальна орендна площа — понад 30 тисяч квадратних метрів.
- 450 місць для автівок, є для електромобілів — із зарядними пристроями. Окрема стоянка для велосипедів.
- Тут сортують сміття: тверді відходи, макулатура, пластик. Також окремо збирають батарейки.
- Тут зручно проводити зустрічі
Зараз спілкування та комунікація стали особливо цінними та важливими. За нашими спостереженнями, навіть якщо для розвʼязання питання не потрібна особиста зустріч, люди все частіше хочуть зустрітися. І не тільки обговорити ключове робоче питання, а й побалакати про особисте. Мабуть, живе спілкування зараз надає додаткового ресурсу.
- Є де відпочити та розслабитися, добре провести час разом із колегами чи партнерами: свіжа зелена зона з барбекю, альтанками та місцем з гамаками. А в затишній кавʼярні можна приємно балакати та смакувати улюбленим капучино.
- Тут добре ставляться до тваринок, ніхто не заборонить приїхати зі своїм пухнастиком. На території мешкають дві собаки. Одного старенького пса на імʼя Тарзан довелося лікувати — і у цьому допомагали всі працівники БЦ.
- Добре розвинена інфраструктура: є спортивний клуб, відділення банку, банкомати, термінали, поштомат «Нової Пошти» та Justin.
- Сусіди надихають
У будівлі працюють різні компанії. Коли бачимо, що їхні усміхнені та натхненні співробітники щодня продовжують ходити на роботу, то й самі цим мотивуємося та надихаємося. Це дуже хороший знак того, що Україна не зупиняється, продовжує жити, заробляти, творити та продукувати нове.
- Цілодобово та без вихідних працюють люди, що забезпечують роботу БЦ — електрики, сантехніки, тому в разі чого усі неполадки швидко усуваються. За стандартами компанії — максимум протягом години.
- Так само цілодобово працює охорона, а це значить, що офіси орендарів у безпеці.
- Є укриття для орендарів — там знаходяться лавиці, є запас води.
- Недалеко знаходяться станції метро «Почайна» та «Дорогожичі», зупинка міської електрички «Зеніт». На автівці до Хрещатику можна доїхати за 10 хвилин.
Світлана Максимець, головна редакторка «Вікенду»:
— Нормально чи нахабно просити допомоги для редакції у воєнний час? Я довго мучилася цим питанням. Але все-таки наважилась. Написала в фейсбуці пост, що нам потрібне приміщення для роботи, але на дуже особливих умовах, бо ми поки не можемо сплачувати оренду.
Отримала купу порад, де можна винайняти приміщення недорого. А також кілька пропозицій типу «а давайте до нас, у нас є вільна кімната». Оця готовність щось зробити для своїх (а свої зараз всі) по-моєму визначальна відмінність українців від ворогів.
Ніяк не очікувала, що на наш запит відгукнеться великий бізнес. І це теж стало відкриттям — коротка розмова, швидка реакція, вирішення. Я ще не встигла оговтатися, а ми вже розкладаємо речі в просторому офісі.
Щодня ми бачимо, як зв’язки між людьми роблять дива. Щодня захоплюємося, дивуємося, бо звикнути до цього загального бажання допомагати неможливо. Хіба можна звикнути до чудес? І це точно є однією з головних цеглин у фундаменті нашої майбутньої перемоги.
Світлана Сом, маркетинг-менеджерка Forum Group:
— Сьогодні головна місія Forum Group — працювати заради того, щоб бізнес відновлювався якомога швидше. Від цього безпосередньо залежить наша майбутня перемога. Тому низка наших проєктів спрямована на підтримку підприємців — спільно з rabota.ua ділимося історіями резидентів, консультуємо їх, проводимо круглі столи та експертні обговорення на бізнес-тематику.
Ми побачили пост Світлани, і виникла ідея підтримати, оскільки це резонує з нашими цінностями. Нас надихає те, що робить видання для киян — бачить місто під нестандартним кутом. Таких історій зараз дуже не вистачає.
Власники швидко все погодили: оскільки ми — київський бізнес, то вважаємо важливим підтримувати чим зможемо, окрім ЗСУ, ще й своїх. Так як наші бізнес-центри розташовані по всьому місту, бачимо, як багато відбувається в Києві та відчуваємо важливість того, щоб прості людяні історії були зараз із нами й надавали сенсів.
Впевнені, що надавши комфортні умови для творчого процесу та спільної роботи, ми отримаємо ще більше крутих матеріалів, які надихатимуть. Можливо, наше партнерство стане прикладом для інших компаній, адже у ці часи синергія та взаємопідтримка важливі як ніколи.
Працювали та відпочивали
Читайте також
Розкіш, економія та патріотизм. Якими стали головні ялинки країни
Хто що вигадав цьогоріч
Тест: яка ти квартира?
Зараз дізнаємося!
5 виставок про традиції. Де відчути дух Різдва
Цього року музеї підготували багато цікавого та різноманітного